صبح پیامکی برایم ارسال شد با این مضمون: «خواهشمندیم قبل از انقضا وب‌سایت خود را تمدید کنید تا اعتبار سایت در گوگول و... از بین نرود.» روی لینک پرداخت کلیک کردم، اما خطا داد. چندباری امتحان کردم، حتا با این فرض که مشکل از اینترنت است، با اینترنت خطم وارد شدم، اما موفق به پرداخت نشدم. با خودم گفتم بعدن دوباره امتحان می‌کنم. اگر دوباره خطا داد، آن‌وقت به پشتیبانی پیام می‌دهم. بیست دقیقه‌ی بعد گوشی‌ام به صدا درآمد. خانمی بسیار پرانرژی و مؤدب پشت خط بود. گفت: «سلام. وقتتون به‌خیر. از پُرتال تماس می‌گیرم. می‌خواستید ساییتون‌و تمدید کنین خانوم جاجرمی؟» گفتم: «بله، ولی خطا می‌داد.» گفت: «متأسفانه در سیستم مشکلی به وجود اومده بود. الان چک کردم، درست شده. چون چند بار برای پرداخت اقدام کرده بودید، گفتم بهتون اطلاع بدم.» لبخند زدم و حسابی ازش تشکر کردم. حس خوبی که از نحوه‌ی برخورد این خانم پشتیبان گرفتم، روزم را ساخت.

در نگر من، پشتیبانی خوب و پیگیری سریع برای چنین کسب‌وکارهایی بسیار مهم است. در این سه سالی که سایتم را راه انداخته‌ام، هر زمان مشکلی داشته‌ام به پشتیبانی پیام داده‌ام و آنها در عرض چند دقیقه پاسخ داده‌اند و خیلی سریع مشکل را رفع کرده‌اند. شاید هزینه‌‌ای که سایت‌ساز پرتال در ازای خدماتش می‌گیرد کمی گران‌تر از سایرین باشد، اما به نظرم ارزشش را دارد. دستِ‌کم وقتم بیهوده هدر نمی‌رود، چون آدمی نیستم که روزها و هفته‌ها منتظر بمانم تا پشتیبانی جوابم را بدهد. این‌گونه بود که سایتم برای یک سال دیگر تمدید شد. راستش کمی سخت است باور کنم که سه سال گذشته. انگار همین دیروز بود که در کارگاه «بداهه‌نویسی» شرکت کردم و بلافاصله بعد از پایان کارگاه برای راه‌اندازی سایت اقدام کردم. و شاید این اقدام که به توصیه‌ی استاد کلانتری انجام دادم، یکی از عواملی بود که انتشار را جدی‌تر بگیرم و درنتیجه بیشتر و سریع‌تر رشد کنم.